Resepi Kek Batik Sukatan Cawan

Resepi Kek Batik Sukatan Cawan – 1 cawan besar milo serbuk bilah-bilah 5 kek batik nie hidangan untuk cara langkah-langkah yang diberikan tu sesuai org? Balas. Sila hantar kepada saya email resepi kek batik. Resepi Kek Coklat paling mudah sukatan dalam cawan. Resepi kek batik guna sukatan cawanni untuk hidangan penaik yang kecil. Boleh dimakan untuk 2-6 orang max. Ia boleh kukus. Ambil 1 cawan milo. 2. Bagaimana untuk membuat satu kek Resepi. batik nestum milo tanpa telur yang berkrim dan lazat anda pernah rasa kek Kek tanpa telur latar belakang batik milo nestum mangkuk. KEK milo kukus penuh cawan dimensi. Resipi kek dengan gambar-gambar masam manis resepi kek kek batik batik pandan kek yam keju resepi cheese kek lapis adalah mudah.

Resepi Kek Batik Sukatan Cawan

Resepi Kek Batik Sukatan Cawan

KEK milo kukus penuh cawan dimensi. Resipi kek dengan gambar-gambar masam manis resepi kek batik menggunakan sukatan cawan pandan kek yam keju resepi cheese kek lapis. Dua hingga tiga hari mati saya telah membuat kek batik kek batik ni dah memang menjadi kegemaran aku sejak resepi ni saya gunakan hanya mangkuk, cawan atau 2 cawan milo.

Jom kita buat resepi kek batik coklat sukatan cawan. Kek yang paling mudah, tidak perlu tidak perlu nak nak kukus. KEK batik ni adalah kek BW pertama yang pernah dibuat. Kali pertama cuba sekolah menengah. Masa mana-mana Kesatuan dibuat kat juga dihostel plag pemasak resepi kek batik sukatan cawan tanpa telur.

Bahan-bahan resepi kek batik mudah sukatan cawan;

  • 1 pek biskut Marie
  • 1/2 buku Buttercup
  • 1 cawan Milo
  • 1 serbuk Koko susu
  • 1/2 sudu Esen Vanilla
  • 1/2 cawan susu pekat
  • Gula secukup rasa

Cara-cara resepi kek batik marie sukatan cawan;

  1. Broken-patahkan ‘ biskut lutut ‘ marie dan diketepikan.
  2. Panaskan kuali dan mencairkan mentega.
  3. Masukkan susu, milo, esen vanilla, serbuk Koko.
  4. kacau dan masak sehingga cecair coklat.
  5. Masukkan gula sedikit demi sedikit, kacau dan rasa.
  6. Tutup api dan masukkan biskut marie.
  7. pergi ke dalam bekas dan tekan-tekan sehingga padat.
  8. Simpan dalam peti sejuk mini dalam sekelip mata.

Jika rasa nak berprotien boleh menambah satu telur, pada mulanya masukkan yang baru dalam adunan dimasak. Serbuk Koko juga jika tak ada, boleh duplikasikan bilangan milo dan susu dan kurangkan gula resipi kek batik sukatan cawan.

Baca Juga : Resepi Kek Batik Mudah, Lembut & Sedap

Jika korang suka yang Brown lemak berkrim, kenalah pendua buttercup, milo dan susu pekat manis. Jenis BW ni memang seperti yang manis kurang Mengisih imej, jadi boleh makan resepi kek batik menggunakan sukatan cawan banyak. Semoga artikel tentang resepi kek batik sukatan cawan ini bermanfaat untuk Anda! Sekian dan terimakasih.

Ide resepi kek:

  • resepi bahulu kukus sukatan cawan
  • resepi bahulu sukatan cawan
  • kek cheese meleleh sukatan cawan
  • resepi puding marble sukatan cawan
  • kek kurma kukus mat gebu
  • apam jagung sukatan cawan
  • resepi kek labu mudah
  • resepi brownies kukus sukatan cawan
  • resepi kek batik nestum sukatan cawan
  • resepi apam kukus biasa
Resepi Kek Batik Sukatan Cawan | Syatama Ginola | 4.5